Účtovný systém Oberon
OBERON je súbor účtovných programov určený pre malé a stredne veľké firmy. Vyznačujú sa jednoduchosťou, prehľadnosťou, intuitívnym ovládaním. Veľkou prednosťou OBERON-u je stabilita v jednoužívateľskej ako aj v sieťovej prevádzke.
Môžete používať všetky programy spoločne prípadne len niektorý z nich. OBERON umožňuje jednou inštaláciou spracovávať účtovníctvo pre jednu alebo neobmedzený počet firiem. Viac informácií sa dozviete na oficiálnej stránke programu.
Účtovníctvo
Intuitívne podvojné a jednoduché účtovníctvo, automatické účtovanie eKasa dokladov a integrácia s ostatnými modulmi. Účtovanie so systémom OBERON je jednoduché, rýchle a prehľadné.
Skladová evidencia
Všetky evidencie skladu na jednom mieste. Systém ponúka rozšírenú cenotvorbu, varianty, výrobné čísla, komunikáciu s internetovým obchodom a veľa ďalších možností.
Pokladnica OBERON
Plnohodnotná registračná pokladnica, ktorá podporuje eKasa zariadenia a ďalšie pripojiteľné zariadenia. Možnosť vybrať si režim podľa charakteru prevádzky.
Mzdy a dochádzka
Spoľahlivý nástroj na evidovanie pracovného času, dochádzky a spracovanie mzdovej a personálnej agendy. Synergia s dochádzkovými terminálmi a jednoduchý výpočet všetkých typov miezd.
Hotelová recepcia
Všetky štandardné agendy a podpora nástroja Hotel Channel Manager na prepojenie s množstvom rezervačných portálov (Booking.com, Expedia atď.).
CRM a registratúra
Dokonalý prehľad nad obchodných prípadmi a plnením pracovných úloh. Jednoduché spravovanie registratúrneho plánu a vedenie registratúrneho denníka.
Evidencia vozidiel
Jednoduché evidovanie dopravných výkonoch vozidiel vo firme. Na používanie evidencie nie je potrebná licencia, dostupné sú všetky funkcie bez obmedzenia.
Mobilné riešenia
Manažérskym nástrojom OBERON Web máte prehľad o všetkom - automatickom účtovaní eKasa dokladov či s mobilnými terminálmi a mobilným čašníkom.